sulka

cool

Badoodo

Publicerad 2013-10-08 20:38:00 i Allmänt,

Det här hände alltså. 

Man, 23, som råkar vara min granne, skriver till mig på Badoo och frågar om lappen som jag satt upp i trapphuset. Var helt övertygad om att han skulle ba: "fan vad otrevlig du är! Klart man får slänga sina sopor var man vill, det är ju för fan en soptunna!" Och så skulle jag per automatik hugga tillbaka, och sen skulle han komma ner och knacka på och sen skulle han slå mig och sen skulle han hota mig så att jag inte vågar anmäla och sen skulle jag vara tvungen att flytta eftersom hans blotta uppsyn skulle få mig att kissa i byxorna och sen skulle mitt liv vara förstört för evigt.
 
Fatta lättnaden när jag fick detta meddelande:

Kan alltså bo kvar i min lägenhet. For now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela