sulka

cool

Neger är ett skällsord, också utan jävla framför.

Publicerad 2012-08-05 21:48:12 i Allmänt,

Hej hopp!
Här sitter jag, min köttnacke och mina fyra nya finnar och gosar. Gosigt värre.
Okej, gårdagen.
Planen var att jag skulle gå på pride, och sen smyglyssna på Laleh ute på skeppsholmen.
Jag gick på Pride. Jag försökte lyssna på Laleh.Det gick inte, eftersom de sadistiska svinen på SMAA hade STÄNGT AV HELA KAJEN?!
Men allting gick ändå relativt bra, hittade några killar som hade poetry slam i närheten så där slog vi oss ner och mumsade ölkorv.
Tanto från Liljeholmsbron efter Pride
Det var två killar på poetry slamen som var så duktiga! Det var som sjungande stå uppare. Som en blandning av trubadur, spoken word och stand up. De sjöng om mig (eller, ja, om "svennevänstern" inkl. mig då), och sa att jag var äcklig. Det är väl priset man får betala för humorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela