sulka

cool

Ur mormors garderob

Publicerad 2012-08-13 01:37:39 i Allmänt,

Idag hade min mormor garderobstömning. Och i och med det fick jag massa roliga prylar av henne.
1: En väska, vet inte varifrån. Jag började i alla fall min och väskans relation med att spilla mjölk på den. 
2: En till väska, eller som en del säger "weekend bag". Så jävla töntigt. Det är en stor väska, inget annat. Från Svenskt Tenn.
3. Zkor! Typ vanliga tennisskor fast med en pytte-platå. Rätt så söta. Från Esprit.
4. En ullkappa. Ingen aning om varifrån. Hög batman-faktor.
Använt snorpapper medföljde tydligen
5. En souvernirtallrik från Grekland(?)
Oklart hur mormor lyckades lura på mig den där tallriken.
Oklart varför väskorna alltid slutade på mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela