sulka

cool

Nerd update

Publicerad 2012-08-05 22:16:47 i Allmänt,

Har börjat på två nya spel.

1. Left 4 dead. Hann inte komma långt innan det krashade. Trodde jag skulle få lite kvalitetsgrejer när man ändå är på torrentleech, men tydligen är alla pirater rätt så opålitliga.. Spelade lite offline för att få känna på hur spelet var, och det verkar kul. Jobbigt att en del kontroller är fucked, har ännu inte listat ut hur man sprintar (hjelp?) men jag får väl bara ta mig i kragen och kolla upp kontrollizarna.

2. dumdumdumdumdumdumduumduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum..... AMNESIA!  Som jag har tjatat, som jag har gnällt. Som jag har tråkat ut mina vänner med berättelser om playthroughs och custom stories. Dagen D kom. Jag spelade i tjugo minuter. Jag blev vettskrämd. Hann inte dö, hann inte ha nån close encounter med något monster. Men var ändå livrädd. Tvingade Jesper att kolla på när jag tvättade ansiktet för att det var så läskigt att blunda. MEN JAG GJORDE DET! Och jag ska givetvis fortsätta, måste bara samla mig lite.
Det var ju för övrigt jävligt bra också, men det visste jag ju redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela