sulka

cool

Helge Skoog och jag

Publicerad 2012-04-25 17:17:59 i Allmänt,

Hej Schnootysar.

Sov hos Neyman igår, och har kommit hem från denna färd, till mitt eget slott alldeles nyligen. Borde väl plugga kan man tycka. Gör väl allt annat, kan man tro.


Som till exempel, kollar på halv åtta hos mig-reprisen! Nu är det nån teknikgubbe som ska bjuda på black and white. Vem bjuder på black and white när man är med i det programmet?! exclusively idiots, tror jag nog. Liksom, vem sätter sig er och ba "Nu måste jag komma på något originellt och innovativt att bjuda mina gäster på..... *sNiLLeBLiXt* Skagentoast till förrätt, black and white till varmrätt och.. Gino till efterrätt! Jag kommer slå dem med häpnad!"


Åh, kretiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela