sulka

cool

Ja, det sov fyllon i vår bröddisk

Publicerad 2011-03-25 14:43:10 i Allmänt,

Älskar Ana Gina. Hennes orange byxdress asså. Abo fett fin. Och Khadidje.

Åh, har du tänkt på en sak? När Kenza länkar till årets studentklänningar och ba "Åh jag äskar den enaxlade spetsklänningen" och Ana Gina svarar och länkar med en orange volang-byxdress, och sen skriver jag om ana gina i det här inlägget. Det är typ som om bloggvärlden har ett eget kretslopp.

Jag träffade världens otrevligaste brud idag! This is the scoop: Jag var inne på donken och skulle beställa mitt dagliga intag av salt, fett och bröd och så råkade jag säga Big Mac istället för Big Tasty. Och hon blir jättesur när jag säger att: Nä, jag ville ha en big tasty. Och jag sa det liksom på ett väldigt pimpinett sätt, inte alls otrevligt, jag sa typ "Åh ursäkta mig damen, men jag tror att jag efterfrågade en annan slags hamburgare, om du får ursäkta (Läses med fransk dialekt samtidigt som man tvinnar sina luftmustascher).

Bitterfitta.. Jag menar när jag jobbade på Café var jag trevlig mot fyllot som sov i vår bröddisk. Jag gick typ fram å ba "Påtår?" Kallas bussinessminded.

Tvinnar min luftmustasch

Oh mondieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela