sulka

cool

Men det här var ju ändå det konstigaste

Publicerad 2011-12-13 22:43:31 i Allmänt,

Så jävla konstigt. Jag klarade tentan! Asså, jag skrev en mening på sista frågan. En mening. En enda liten, futtig mening.
Eller nej, nu ljög jag. Jag skrev två. Först skrev jag en mening om moralskepticism (som alltså frågan handlade om) och sen skrev jag "Det var ju värt ett försök, eller hur?"
Så två meningar var det ju faktiskt.

Och ändå.

E.
HUR?!?!?!?!??!?!!?


Till saken hör ju att man måste få minst ett poäng på varje fråga för att bli godkänd. Och med snabb huvudräkning kan vi då komma fram till att jag alltså har fått minst ett poäng för mitt en-menings-svar.

Såhär såg jag ut när jag såg resultatet.

Och såhär såg jag ut fem sekunder senare, när det hela hade sunkit in.


Det måste vara ett julmirakel, det finns ingen annan vettig förklaring.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-12-15 19:29:30

WEII! Not bad!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela