sulka

cool

suomilainen

Publicerad 2011-05-16 12:16:57 i Allmänt,

Nu har jag skickat in min sista uppgift någonsin i gymnasiet! Jag är alltså härmed klar med hela min gymansieutbildning! Hur häftigt är inte det på en skala från ett till tio? "Typ tolv" som man alltid sa back in the days när någon frågade "på en skala från ett till tio?"

Igår när vi kollade på hockeyn (läs: spelade rat on a skateboard på telefånet) blev jag lit ekluven! Skulle jag vara glad eller ledsen när Finland vann? Skulle jag skratta eller gråta?
Tyckte jag var jätterolig och låtsades som om bara femtio procent av mig var glad. Dvs mina ben dansade och hoppade, men överkroppen hängde ledsamt nedåt. Linus tittade bara surt på mig och gick därifrån. 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela