sulka

cool

Förlåt!

Publicerad 2011-12-09 21:22:01 i Allmänt,

Förlåt Hanna, för att jag inte har bloggat på ett halvår. Nu har man ju massa nya saker att berätta för sig själv.

1. Jag pluggar praktisk filosofi!
Studerar numera på Stockholms universitet. Känner mig vuxen och funderar på att börja dricka kaffe och skaffa en svart polotröja. Annars är man ju inte en riktig filosof, typ.









2. Jag har kommit in på teoretisk filosofi!
Nästa termin är det teoretisk filosofi som gäller. Måste fortfarande börja dricka kaffe och skaffa en svart polotröja.

3. Har klippt av mig håret!
Idioti rinner i mitt blod. Så jag klippte av mig min vackra man. Nu har jag en röd page. FML.


Detta skedde i tre steg.


1. Jag hade långt, fint hår. Allt var frid och fröjd.

2. Jag klippte blond page. Och var inte så nöjd.

Jag färgade den röd av någon jävla, outrgundlig anledning.

Å de va väl typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela